Björn Erik Wallgren 890824

Direktlänk till inlägg 6 februari 2010

11:25

Av Björn Wallgren - 6 februari 2010 11:25

Vers;

Jag vill upptäcka världen jag vill se allt

Stockholm förlåter mig & Norrköping tack och hej…

Karlstad väntar fortfarande sol, men jag tog mitt pick och pack och drog ”bara sådär” för att få se en värld

Refräng:

 Hej, hej världen är det såhär det ser ut, har väntat alldeles för länge på att ta 10:27

Vers2;

Bag in box och en två strängad gitarr

10 000 i kontanter & Nivea deodoranten…

Snart stänger jag av min telefon

Men i brevlådan syns jag för om fem minuter går mitt plan

Refräng:

Hej, hej världen är det såhär det ser ut, har väntat alldeles för länge på att ta 10:27

 

Ligger på en soffa på St Eriksplan hos ett underbart par. Igår var jag ut på gamla stan på en mysig liten pub. Jag drack för övrigt bara en mellanöl. Och hade jätte skönt snack med underbara Roy. Det är hans och Josefin soffa som jag ligger på. När väl puben stängde, så fick vi bushumör. Vi började härja runt på alla gator fram till Slussen. Där vi hamna på "bil batteri-grillen" haha.. 30kr för en stor bamse haha!!  


Det här är inlägget skulle har kommit igår! Men eftersom bussen bredband bara funka ibland, så får ni läsa vad jag gjorde igår nu!



Underbart med fredag!!!


Livet är underbart… Eller hur Rickard?


Rickard är en av få som läser min blogg.. Han är en trogen läsare som kommenterar via telefon!


Jag skulle träffa ett skivbolag imorgon men dom har kommit fram till att skicka över papperna till Sala istället.. För att underlätta samarbetet tillsammans! Då har jag mera tid att läsa igenom vad som gäller osv. Pappa och Viking kommer hjälpa mig igenom kontraktet och jag vill verkligen veta vad jag skriver på, innan jag tackar ja!


Men eftersom det här är VÄRLDENS GLADASTE BLOGG! SÅ ÄR DAGENS ÄMNE BUSS!


Nu sitter man på världens snällaste buss till Stockholm.. Dom har skönaste inställning, ”vill du åka biligare så kan du ta cykeln” haha!

Jag har lite småfobi för bussar i huvetaget. Har seriöst inget bra svar varför. Jag tror det har och göra med lukten och toaletten haha… Men, men, nu sitter jag skönt och har gratis internet!


Idag har jag sportat som en liten Gunde Svan. Det är inte varje fredag man spelar både handboll & Hockey med ett mellanrum på 30 minuter...


Nu kom jag på en väldigt rolig sak som hände Josef, jag & Alex när vi skulle på en spelning i Örebro… Vi hade gjort ett jätte bra gig på ”Almby- skolan” och  när vi står och väntar på tåget hem så kommer en alkis -gubbe fram till oss och säger: ”jag spela skjortan av Jimi Hendrix” haha..  Och sen spotta han ett tuggummi på mina fötter haha!


Jag ser fram emot Stockholm. Underbara människor sitter och väntar på mig och imorgon får jag se en person som inspirerar mig varje dag. Han kanske inte är världens bästa i alla öron och ögon, men för mig är han något speciellt.


Gissa vem?






Thåström SÅKLART!!


Nån dag här framöver ska jag göra en tatuering men en bild på han!

Jag sitter och kollar på Sommar med Göran och ska snart knäppa en vacker mellanöl…


Som vanligt ska jag lista dagens bästa:


Dagens låt: Mother - Danzig

Dagens video: Cowboyen - Talang

Dagens kommentar: Hör av dig ikväll, men du kan väl ringa imorgon haha!

Dagens möjlighet: Styrt upp allt med min käre vän

Dagens roligaste: Sommar med Göran!!

Dagens öl: Misfitsölen på bolaget

Dagens mat: Max burgaren med Elin, Andreas, Micke och Staffan och massa fler.





 
 
Dan

Dan

7 februari 2010 00:07

Du Stenmark! Jag läser jämt, hoppas thåström sjunger fint ikväll! Puss

http://Plyschkadaver.blogg.se

 
Ingen bild

Kusin Sara

9 februari 2010 19:43

Den bilden är hur snygg som helst!

 
Linda

Linda

14 februari 2010 21:59

Mer björn åt folket! Klockren på musikdirekt idag. Fan vilken skön människa du är :D Cheers!

http://lindarin.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Björn Wallgren - 14 april 2011 22:39


Skavsår i hjärtat ”Saknar alltid dig, två tysta sekunder, i väntan på ett svar… Det känns som igår, idag, det var alltid du och ja... Vi var barn, unga som fan och i väntan på att dra… Kusten var klar. Men de bombade cent...

Av Björn Wallgren - 18 januari 2011 23:01

Året 2010 var FANTASTISKT eller?!   Året började med att det tog slut med Erica, Morfar dog, Feber la ner, jag gick ner 20kg, blev osams med massor, låste in mig och min utväg blev sedan en tunnelbanna i Stockholm! Men året bestod oc...

Av Björn Wallgren - 6 december 2010 22:43

Tacka Mamma och Pappa för att de födde mig 24 augusti 1989 på en bb i Västerås!   Björn Erik Wallgren – Killen som har som mål att bli Sveriges skönaste kille! Det här inlägget handar om låten  ”Bara en s...

Av Björn Wallgren - 4 december 2010 22:47


Det här är inte likt mig alls… Problem, problem och problem! Livet känns så jävla nedstämt just nu… 100 tankar dansar i otakt i mitt huve.   Saknar Sala, saknar och ha en flickvän, saknar och skriva texter, saknar och skapa musi...

Av Björn Wallgren - 16 november 2010 18:51


  Jag kände att det var dags att tag i mitt skrivande igen! Mycket har hänt sen sist.   Såhär ser jag ut nu. Jag bor numera i en lägenhet fylld från golv till tak med prylar och saker som gör mig glad i en stad där jag börjar känna mi...

Ovido - Quiz & Flashcards