Björn Erik Wallgren 890824

Direktlänk till inlägg 4 december 2010

Jag har ont i hjärtat och kliver på glasbitar just nu

Av Björn Wallgren - 4 december 2010 22:47

Det här är inte likt mig alls…

Problem, problem och problem!

Livet känns så jävla nedstämt just nu… 100 tankar dansar i otakt i mitt huve.


Saknar Sala, saknar och ha en flickvän, saknar och skriva texter, saknar och skapa musik, saknar (dig) ibland, saknar Mamma och Pappa, saknar mina vänner, saknar kärlek!  


Jag har ont i hjärtat och kliver på glasbitar just nu


2010 har varit ett jävla konstigt år!


Nu vill jag bara rymma bort från allt ett tag! Ge mig iväg och se världen.


"Om du blir döv och jag blir blind det gör väl ingenting"

 

FAN FAN FAN

Måste fan rycka upp mig…

Undrar varför just nu!

Med tanke på allt bra jag har fått på sistone!

Med tanke på hur glad jag är över livet.

Med tanke på att det går ju så jävla bra just nu.

Med tanke på ...


ÅNGEST på 19 kvadrat, gömmer mig under täcket!

Är fan rädd.


Ge mig en kram

 
 
Ingen bild

miranda

4 december 2010 23:59

det är tillåtet att ha downs, för alla har vi väl så, ups and downs?? va inte rädd björn...för du är inte ensam jue

 
Ingen bild

Magdalena!

5 december 2010 12:10

EN STOR KRAM!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Björn Wallgren - 14 april 2011 22:39


Skavsår i hjärtat ”Saknar alltid dig, två tysta sekunder, i väntan på ett svar… Det känns som igår, idag, det var alltid du och ja... Vi var barn, unga som fan och i väntan på att dra… Kusten var klar. Men de bombade cent...

Av Björn Wallgren - 18 januari 2011 23:01

Året 2010 var FANTASTISKT eller?!   Året började med att det tog slut med Erica, Morfar dog, Feber la ner, jag gick ner 20kg, blev osams med massor, låste in mig och min utväg blev sedan en tunnelbanna i Stockholm! Men året bestod oc...

Av Björn Wallgren - 6 december 2010 22:43

Tacka Mamma och Pappa för att de födde mig 24 augusti 1989 på en bb i Västerås!   Björn Erik Wallgren – Killen som har som mål att bli Sveriges skönaste kille! Det här inlägget handar om låten  ”Bara en s...

Av Björn Wallgren - 16 november 2010 18:51


  Jag kände att det var dags att tag i mitt skrivande igen! Mycket har hänt sen sist.   Såhär ser jag ut nu. Jag bor numera i en lägenhet fylld från golv till tak med prylar och saker som gör mig glad i en stad där jag börjar känna mi...

Av Björn Wallgren - 8 augusti 2010 16:39


Sommaren 2010... Är inte slut än...   Bilden är tagen av: Gabriel Söderbladh Lite kort vad jag har gjort: Skolavslutningen och Satin med min underbara klass Spelning på torget i Sala med bandet Kom igen det blir kul turnén mellan Stockh...

Ovido - Quiz & Flashcards