Björn Erik Wallgren 890824

Alla inlägg den 3 februari 2010

Av Björn Wallgren - 3 februari 2010 18:48

Vilken underbar onsdag...

 

Jag tror det är första gången jag har skrattat åt mig själv kvart över åtta på morgonen, över att ha ramla in i världens snöhög haha…  

   

Robban och Pontus kom igår kväll. Vi satt i flera timmar och skratta åt Roskilde upplevelser tillsammans... Vi tittade på bilder och dessutom videos som inte kommer visas för allmänheten!! Jag, Erica, Micke och Robban kan det där med att festival om jag säger så!!


Nu längtar jag till Roskilde... Hade planer på att åka till "Rock am ring", på grund av banden. Men när vi tittade på bilderna igår så ändrades mina planer!!


Idag har vi varit på Marieberg och shoppat loss, ja hade ett presentkort på HM på 300kr.


Sen köpte jag ett halsband med ett kors på, så nu kan ni kalla mig och Robban för Boondock saints!! Han köpte en likadan..

Sen åkte vi in till myrorna och där hitta jag en skit snygg skjorta...


Kort därefter spelade vi biljard och gissa vem som förlorade alla matcher? haha Jo jag.. Men det var skit kul och spela ändå!!


Jag har börjar tagit förluster, som jag skrev i mitt första inlägg.. Se möjligheterna istället för problemen.


Nu har grabbarna precis åkt och jag sitter och tänker på fina minen..


Det är så härligt att vara en glad kille igen, ingen ångest, inga tårar, ingen rädsla, utan bara positiva tankar som snurrar i min lilla knäppa skalle!!

Nu ska jag ta fint snus och skratta åt kaoset på mitt rum!


Men först ska jag lista dagens bästa händelser


Dagens låt: Supertramp – The logical song

Dagens kommentar: Vi tar med oss ett Pippitält till Roskilde & fyller det med pantflaskor, då behöver du inte jobba i sommar Björn…

Dagens skratt: Robban och hur han lyckas med allt

Dagens möjlighet: När jag bjöd mina kära vänner på mat och husrum

Dagens köp: Skjortan för 45kr & Snuset för 25kr

Dagens fail: När jag ramla i snödrivan

Dagens film: Talking Woodstock!


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards