Björn Erik Wallgren 890824

Direktlänk till inlägg 2 februari 2010

23:00

Av Björn Wallgren - 2 februari 2010 23:00

Det här är en glad blogg...

   

Nyss ringde Robban och Pontus och sa att de var på väg till mig här i Örebro, mina två bästa kompisar!! 

 

Glömde nämna tidigare idag att jag har sprungit och repat med Nicklas! Det var jätte kul...


800 meter haha!!


Sen ska jag på världens bästa Thåström på lördag i Stockholm... Och då får jag träffa världens bästa Andreas, Syster, Gabbe, Rickard och massa flera hjärtan!

 

Har kvällens bästa här:

 

Kvällens skratt: Existenz - Spelet [Sparta]

Kvällens låt: Putte Wickman - Alice in wonderland

Kvällens kommentar: Kom ihåg att du är en sköning...

Kvällens mat: Knäckebröd med ost & ett glas vatten




 
 
Daniela

Daniela

14 februari 2010 10:41

Såg dig på musikdirekt igår, charmig kille måste jag säga haha

http://danielabahlstrom.blogg.se

 
Ingen bild

onym

14 februari 2010 21:50

jag såg dig också på musik direkt!
superbäst!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Björn Wallgren - 14 april 2011 22:39


Skavsår i hjärtat ”Saknar alltid dig, två tysta sekunder, i väntan på ett svar… Det känns som igår, idag, det var alltid du och ja... Vi var barn, unga som fan och i väntan på att dra… Kusten var klar. Men de bombade cent...

Av Björn Wallgren - 18 januari 2011 23:01

Året 2010 var FANTASTISKT eller?!   Året började med att det tog slut med Erica, Morfar dog, Feber la ner, jag gick ner 20kg, blev osams med massor, låste in mig och min utväg blev sedan en tunnelbanna i Stockholm! Men året bestod oc...

Av Björn Wallgren - 6 december 2010 22:43

Tacka Mamma och Pappa för att de födde mig 24 augusti 1989 på en bb i Västerås!   Björn Erik Wallgren – Killen som har som mål att bli Sveriges skönaste kille! Det här inlägget handar om låten  ”Bara en s...

Av Björn Wallgren - 4 december 2010 22:47


Det här är inte likt mig alls… Problem, problem och problem! Livet känns så jävla nedstämt just nu… 100 tankar dansar i otakt i mitt huve.   Saknar Sala, saknar och ha en flickvän, saknar och skriva texter, saknar och skapa musi...

Av Björn Wallgren - 16 november 2010 18:51


  Jag kände att det var dags att tag i mitt skrivande igen! Mycket har hänt sen sist.   Såhär ser jag ut nu. Jag bor numera i en lägenhet fylld från golv till tak med prylar och saker som gör mig glad i en stad där jag börjar känna mi...

Ovido - Quiz & Flashcards